Nordisar och snygga skor!

Omg så fina nordisarna är! De hade jätefins färger förutom att jag inte gillade den enas ringar runt ögonen.
Men jag köpte en xD
Välkommen till familjen Braveheart!
Älskar färgen!
Jag har inte hunnit tänka på ett smeknamn! Skriv i kommentarerna om du har ett!
Det hade ju ockdå kommit nya skor. Skitsnygga enligt mig! Jättesportiga och snygga, perfect.
Köpte dessa :D
Måste göra lite läxa nu och sen ska jag göra hästmarknaden :3
Hunden
2014-08-29 @ 07:31:04
URL: http://megahovar.blogg.se

Bagge, Bard, Boris, Balou, Brave
Haha kom inte på nå fler, är Braveheart en hingst/sto/valack? C:

Braveheart är så fiin *-*

Svar: Har redan hittat ett smeknamn via Instagram, Vera! Och hon är ett sto cx
Jennifer Starrock




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0