Knasiga Clara

Jag gav koden till min bästis, IRL och i SSO, Clara Moonstone. Det funkade inte på min syrras konto, hon har redan varit Starrider så. Vi skaipade, som vi alltid gör cx. Jag ville rida runt och visa hästar och visa runt och hänga. Men njae, det ville nt Clara. Det var hit och dit, kolla hästar, desperat försöka ta sig in i stängda områden och hela fadderullan. Hon var bara liite envis. Men det var kul. Och mer blir det. Jag tror hon kommer nörda SSO nu de senaste 15 dagarna xD
Detta var lite av det hon sa som jag kom ihåg:

- Jag red från Moorland till GÅD grinden, och det äda jag fick av igelkotten var:
Sniff sniff.
 
(and some pics....)
- Nej fåret, gå inte in i stenen, KOM TILLBAKA. Oh, jag kunde också gå in i stenen.

- Kan din högra skinka sjunga!?

- Omg, det är hönor, det är hönor, det är hönor.

- Jag ska till gröndal och leka med enhörningen (Starshine)!!!!!

- Jag trodde det stog Demokratiska Gruvan.....







Rännan Blåbro
2014-05-27 @ 10:02:57
URL: http://bluebridge.blogg.se

HAHA "oh jag kunde också gå in i stenen" XD

Svar: Hahah, ja, vi skaipade. Hon fick för sig en massa konstigheter xD
Jennifer Starrock




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0