look what I got

 
 Denna fick jag med i min MinHästtidning, jag prenumererar på den tidningen. Väldigt fin poster plus en kod. Om den inte funkar till min syrras konto så ger jag den till min kompis.
 
 
 
Izabella Darknight
2014-05-26 @ 07:07:50

Hej jen! Du din header e jätte fin och jag undrar vad du använder för program c: försöker bara få koll vilket program som e mest använt och bra c: kram iza<3

Svar: Åh tackar! :DJag använder GIMP 2 för att redigera mina bilder. Men jag klipper dem i paint. GIMP är ganska enkelt, jag förstog iallafall inte i början men efter ett tag fattar man lite iaf. Det är ett bra program och det rekommenderas. :)
Jennifer Starrock

Rännan Blåbro
2014-05-26 @ 17:28:16
URL: http://bluebridge.blogg.se

Alltså den bilden är så maffig!

Svar: Ja, den ska upp på väggen :D
Jennifer Starrock




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0