Separata manstilar och svansstilar?

Jag fick faktiskt denna ide när jag läste Esme's blogg.
Hon skrev då bl.a att hennes kompis skulle vilja kunna byta manstil på hennes frieser för att den ser fin ut i knoppar. Jag tycker den såg verkligen stilig ut i knoppar och även fast inte jag äger en frieser så skulle det vara bra om man kunde byta manstil på den.
Men just knoppar-manstilens svans är ju inte den snyggaste. Den ser rent utsagt ut som en korv. Och det är inte snyggt. Det skulle underlätta om man kunde byta man och svans separat, kanske billigare? Te.x arabens långa man är riktigt snygg, men svansen ser ut som en rikitgt dålig hårdag. Då skulle man kunna byta svansen till ''original''-svansen. Jag kanske inte är den enda som tycker såhär?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0