Påwnie

För någon dag sen kom denna filur till mitt stall. När jag såg henne blev jag förälskad och hon väckte många minnen.
På ridskolan fanns en ponny som såg nästan precis ut som henne, hon hette Millan. Hon var lite busig. När jag fick börja rida henne lärde jag mig mycket och jag flög av mycket också. Hon blev min favorit. Men sedan var hon till salu och en lycklig tjej fick Millan. Jag trodde aldrig att jag skulle bli så fäst vid henne men det bara blev så. Jag undrar om hon lever idag och jag hoppas att hon har ett bra hem.
Jag var ju bara tvunget att köpa henne och självklart fick hon namnet Millan :)
Jag har tänkt tävla med henne, eller iaf träna henne i hoppning. Hon har mycket energi har jag märkt.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0