Ny serie?

Jag har inte kommit någon vart med ''The Other Side Of Me''.
Jag tyckte inte den började bra och jag har slut på ideer till den.
Men nu har jag börjat klura ut på en ny. Frågan är om jag ska börja med den. Den ska iaf heta:
''Den siste ödesryttaren''
Låter det spännande? Ni kan väll kommentera.
Det kommer vara som TOSOM fast då en annan story. Alltså en text och någon bild till då och då.
Om jag gör det här då kommer första avsnittet på fredag, troligen.
Jag kommer nog ha kvar TOSOM men inte skriva på den.
Tycker ni jag ska börja med ''Den siste ödesryttaren''?
Arkiv bild
Tilde Miststreet
2014-10-14 @ 08:24:04

Ja! :D

Tilde Miststreet
2014-10-14 @ 08:24:06

Ja! :D

Ebba <3
2014-10-14 @ 18:24:13

Start now :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0