Drömhästar

Åh vad jag vill ha fler hästraser till SSO!
Jag vill ha bl.a Fjording, Tinker, Nordsvensk och Haflinger cx
Fjording för att de är så grymt coola. Då vill jag också kunna frisera om deras man till kola mönster, de har ju som 2 olika lager, kan man säga.
Tinker för att jag bara älskar dom. Det fanns också en Tinker på ridskolan. Och en som ser ut som henne vill jag ha, fast det inte är så troligt att det kommer komma så som hon ser ut. Hon var en ''skimmel-skäck'' som egentligen typ inte är en färg. Hon var vit med en brun bläs och blåa ögon. En sån vill jag ha till SSO *-*
Nordsvensk för att dom är bara för härliga. Jag gillar dom. De är väldigt fina.
Haflinger för jag tycker jättemycket om den rasen. Det var den rasen Holly var (om ni har läst inlägget ''varför jag valde min starhäst'' så vet ni vem Holly är). Tycker dom har en fin färg och är otroligt fina.

Jag vill ha lite kraftigare hästar till SSO. Jag är inget jättestrort fän av araberna heller. Jag vill kunna dundra fram på en Tinker med färgen jag beskrev där uppe *-*
Sedan skulle det ju vara roligt om det kom åsnor till SSO xD De är också väldigt söta. Man skulle kunna ha grimma och packgrejor på dem så man kan leda dem brevid hästen som en liten extra del till ryggsäcken.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0