Uppdraget och kläderna

Uppdraget var inte långt ska jag säga dig. Men jaja, här får ni bilder.
Lite spoil cx
Sedan har det kommit lite grejor som inte står på nyhets sidan. Det här:
Jag tror att det har något med ett nytt championat att göra. Men sedan VILL jag att det ska ha något och göra med det inlägget jag skrev igår. Om tunnorna en bit från Marleys. Men samtidigt kan där de där tunnorna var (läs gärna inlägget längre ner) vara någon slag väg till championatet, om det är ett vill säga. Det kan ju bli en tävling där vid tunnorna också. Har några olika ideer vad detta ska bli.

EDIT:  Det var en i klubbchatt som sa att det kanske kommer ponnychamp. Tihihih. Det skulle fanimej vara najs!

Hahah, ja juste det första man gör är att fastna.
 Sedan har ferdinands hästmarknad flyttat sig. Jag har sett palominon som stog där vid Goldsprurs tror de andra är någonstans i SB kanske. Marknaden har flyttat sig till typ en flotta vid ponny pråmen i FP.
Om jag får gissa så bor de i vagnen, för man ser de inte ute på flottan.
Nu äre toooooomt!
Fixade en liten outfit till de awesoma kläderna, inte alla kläder. Är helt såld på schabraket och benlindorna *-*
Ni får se mer av den sen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0