Instagram

Igår skaffade jag instagram till min SSO-användare. Har haft Instagram ett långt tag men en IRL-användare och även ett om kaniner med mina kampisar cx. Och jag har fått 10 följare, yeeey 83
Vill du följa mig? Jag heter @jenniferstarrock på Instagram :3

Btw, jag åker bort på Söndagen :3 Vi ska bila ner till Västerås (woop) och så ska vi vara med på en stor bilutställning, bo i husvagn och fara till Stockholm på Grönan. Ska bli skitkul. Bilutställningen i Västerås heter Power Meet (tror jag) och pappa ska vara med och ställa ut, vissa dagar med våran Cadillac. Under tiden det pågar bor vi på en camping, som heter ''Hästens camping'' och bor i husvagnen. Jag tror vi åker på Grönan på Tisdag och bilgrejset börjar senare.
Jag kommer ta med dator, men troligtvis blir det sämre bloggning!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0