Balansövning med lite bus

Jag tyckte att jag kunde träna lite balansövningar så jag tog ut Spirit till paddocken.
Jag satte genast igång. Det pirrade i hela kroppen när jag lät Spirit sträcke ut halsen i traven när jag satte ut armarna. Det gick faktiskt bra och Spirit var lugn, om man jämför hur han annars är.
Jag fortsatte träna i både skritt och trav, någon galopp vågade jag inte på, kanske nästa gång.
Min fina pojke skötte sig fint, tills han skuttade till och jag gled sakta ner på marken. Jag skrattade åt min fula ''avramling'' men hann inte ens tänka på att sitta upp igen så hann Spirit galoppera iväg och bocka och ha sig kring paddocken.
Jag fnissade åt honom och tog sedan fast honom. Jag kunde faktiskt inte bli sur på honom :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0