Den nya designen

Som några kanske märkt har jag bytt design på bloggen. Jag bytte även tema och jag tycker den ser bättre ut nu. Ska bara fixa en ny profilbild.
Jag satt och arbetade på headern en stund och fick den att se ganska snöig ut cx
Vem vet, jag kanske byter header när dinodalen kommer?
På tal om dinodalen, jag är så taggad! Det ända jag behöver göra är ju att få upp min Nordis Vera i levle 15, hon är hittils level 12. Mna märker att det är fler folk taggade eftersom dett kryllar av människor i Valedale. Och jag har bott där sen typ slutet av sommaren. Nu är man aldrig ensam där. (Nu får ursäkta alla stavfel, datorn är  seg) Det ser iaf helt awesome ut, med all snö, is och man bara sitter där: *-*
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0