Grattis LWO!!

Idag fyller LWO hela 1 år!
De hade ett event med lekar och där vissa fick hålla tal. Men i slutet av talen var jag tvunget att logga ut.
Eftersom att jag inte sa några ord på eventet kan jag väl göra det nu.
Att vara med i LWO har gjort SSO roligare. Utan er hade jag ena halvan av mig varit tom. Ni ger mig så mycket och jag vill tacka er för att ni finns. Jag kan prata med er om allt. Ni är inte bara en klubb. Ni är mina vänner, mina systrar och min familj. De går inte att beskriva er med ord. Ni är fantastiska.
Rännan, du har skapat en fantastisk klubb. Du har fått till en riktig trevlig familj med underbara medlemmar. Jag är en stolt blixtvarg ♥

NU får ni lite bilder :D
Rännan visar platsen då hon skapade LWO. En helig plats från och med nu ;D
 Vi springer mot vargängen för att köra lekar. 
Under hökens vingar-lek.
 Samling.... asså HAHA bilden.
 Nu är vi i klubbrummet och ska hålla tal :D
Här kommer Rännans tal:

(vet inte om det blev i fel ordning men du får säga till rännan)

Sedan fotade jag izas tal:
(detsamma här Iza, det kanske blev fel ordning)

Det var alla bilder. Ännu en gång, grattis LWO på 1:års dagen! ♥
 
 Iza och Rän får låna bilderna :3

Rännan Blåbro
2014-11-12 @ 22:48:34
URL: http://bluebridge.blogg.se

HAHAHA "SAMLING" -Jen kommer flygande-

Svar: HAHAH xD Nämen man ska ju försöka vara först ;)
Jennifer Starrock




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0