Spooky horsie

Nejmen hej.
Jag blev sjuk igår, eller nja har varit små förkyld hela veckan men tvingat mig till skolan.
Skypade sen med mina kompisar och då får man veta att mjan missade bilden och de fick rita fritt, de fick en extra lång rast och att det vart ett jättestort bråk mellan några tjejer, like what?
Man missar ALLT när man är sjuk. Te.x idag missar jag klassens timme. Hahah skratta inte, jag vet jag är en plutt :)
Men nu har jag redigerat lite :D
Före:
Efter:
Inte supernöjd men det är ju något iallafall. Om ni ids kan ni skriva tips på redigeringar i kommentarerna :3
 

Bambi Ponyforest
2015-01-13 @ 21:14:13
URL: http://bambiponyforest.blogg.se

*-*
Dressyr eller hopp redigeringar???:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0