Mer western, tack

Jag hare skrivit detta innan men nu skriver jag det igen.
Jag skulle så gärna vilja ha mer westen i SSO.
Jag rider tyvär inte western ivl. Men det skulle vara en dröm *-*
Men jag har varit westernlärare i SSO och har försökt typ lära mig os.v. Och jag tycker att det skulle vara trevligt om det kom mer inom western i SSO.
Hittils har vi Barrelrace och Polebending. En sak som jag önskar att man kunde göra är att hålla tygeln i en hand. En liten detalj som ändå kan synas mycket.
Sedan önskar jag ju att det kom fler banor te.x Reining, eller iaf en Reining-paddock. Det skulle också vara kul där det kom ett Cutting-lopp. Man ska då hålla en kalv borta från hjorden.
Det är någon av mina drömuppdateringar.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0