AA

Halloj!
Sen igår och idag har jag nördat Archeage.
Jag skapade en ny på Europe-servern Eanna och blev lite fast, hehe.
Min nya användare.

Jag har inte loggat in på SSO än, men jag ska se om jag hinner när jag skrivit klart.
I AA finns det vissa små detaljer som jag bara så himla mycket skulle vilja ha i SSO. Ett te.x är att hästen kan gå i sidled och då bli det skänkelvikning :D Det skulle vara häftigt om man kunde det i SSO. En annan grej är att om man stiger av sin häst kan man be hästen att antingen stanna eller följa efter en. Detta skulle underlätta i SSO om man har flera områden nära varandra som man te.x måste undersöka när man står på marken. Om man då hade haft en knapp där man tryckte så skulle hästen följa med en så slapp man hämta den sen. Fast nu när jag skriver det låter det ju som att jag bara är lat xD
Men btw, tänk vad fina bilder man skulle kunna få om hästen följde efter en :D
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0