Hemstallet - Något som behöver uppdateras!

Man kan ha 10 hästar i sitt hemstall. Men vi har 4 boxar. 1 av boxarna är ganska stor så man kan dela den på två. Då blir det 5 boxar. Jag tycker att stallet verkligen borde bli större med fler boxar.
Sadelkammaren tycker jag är helt ok, men kan kunde sätta dit en en pall eller en bänk så man har något att sitta på. Där skulle man också kunn ha en inhägnad för sina djur. När man inte har plats i ryggan och inte ska ha dem i sadelväskan slänger man ju in dom i garderoben. Man kan väl ha en lite hage där man kan sätta dom och poff så ser man dom sitta där och se söta ut.
 
Sen själva stallet och boxarna behöver inte vara riktiga boxar med boxdörr och det. Men åtminstone typ 2 boxar till. Ett plus vore ju om man kunde sätta några hästar i hagen. Då behöver man inte göra stallet så mycket större.
Jag vet, hästarna har en massa grejer på sig. Skäms!

Speciellt boxen längst bort (till höger på bilden) borde piffas upp. Den är mörk, det är tunnor i den, den har ingen krubba eller någonstans hästen kan fricka ifrån och den har inget spån eller halm. Om jag skulle vara en häst skulle jag inte vela stå där. 
Så jag skulle bli glad om stallet blev uppdaterat.
Vad tycker du? :3
Lovisa olsson
2015-02-01 @ 08:27:22
URL: http://www.lovisaolssonhstse.blogg.se

Det tycker jag med!
Håller med dig!!
Kolla järna in min sida på Instagram den heter @luft_hastartillsalu2015

Tror du följer min sida!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0