Kommer snön smälta imorgon?

Imorgon är det onsdag och uppdatering.
Man vet ju att juluppdragen kommer och försvinna och troligen sälarna och isflaket. Men kommer snön försvinna?
De kanske har sagt det men isåfall har jag missat det.
Jag vill inte att den ska försvinna. Snön är ju bara i SSO typ en månad och resten av året är sommar och sol?
Hos mig försvinner snön senast i april, såååååå.
Jag skulle verkligen uppskatta att den stannade minst i en vecka till men ifall att har jag tagit massa bilder idag.
 
Bambi Ponyforest
2015-01-13 @ 21:05:43
URL: http://bambiponyforest.blogg.se

Jag har hört genom sociala medier att det kommer komma 3 nya fjordingar!!!!!:DDD
Mvh Bambuu

Svar: Jaa!
Jennifer Starrock




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0