Lightning

Det var verkligen ett tag sedan jag målade.
Jag fick iden till denna av serien The Flash som jag seriöst blivit beroende av. Varav namnet kan ni ju gissa hur iden kom fram. Jag är ganska nöjd med hästen, fast inte manen. Och blixtarna ser inte ut som blixtar. Meeen jag är lite nöjd endå :D
Rännan Blåbro
2015-01-26 @ 16:54:36
URL: http://bluebridge.blogg.se

Vad handlar The Flash om? :D Btw jättefin bild!

Svar: Det handlar om Barry Allen som blir träffad av blixten. Efter det får han krafter som gör att han kan springa lika fort som blixten. Hans mamma dog när han var liten av en mystisk man med någon form av krafter. Sedan får hans pappa skulden för att ha dödat Barrys mamma. När det var ''Mannen i gult'' som han kallas. Hans pappa får sitta i fängelse och har hittills gjort det i 14 år. Men Barry vill hitta Mannen i gult och döda honom efter det han gjort mot hans mamma.Ungefär det handlar den om x) Den låter inte så bra, men den är något sjukt bra :D
Och tack cx
Jennifer Starrock




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0