Söthetsvarningar och isflak

Igår var det onsdagsuppdatering.
Det där stora isflaket var mycket större än jag trott. Det var ju rent utsagt gigantiskt.
Hörni, kolla på denna bilden! Tyglarna och hoven är ju to die for *-*

Men isflaket var ju ändå ganska roligt att rida på med alla istappar och det, men annars var det inte nånting speciellt med det. Där på isflaket kunde man ju också köpa dessa urgulliga sälungar!
 
Det är jättesöta och ganska så billiga, bara 50sc. Jag har inte inskaffat mig en själv än. Men snart så ska jag köpa en.
 
Gud vad gulligt det skulle vara om man kunde göra det här! Förutom att alla dessa söta små djur kan sitta i sadelväskan är dom ju ganska så meningslösa. En liten önskeuppdatering skulle vara att de kunde gå runt i stallet och även sitta på axeln. Och om man fick drömma skulle det vara jättekul om de kunde sitta på hästarna och lägga sig och sova på dom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0