Valedalepaddocken ♥

Valedalepaddocken är min favorit. Den är så mysig, speciellt på natten.
Jag tog ut Hannibal till paddocken och red runt lite där. Imorgon ska jag nämligen tävla med den riktiga ponnyn Hannibal i dressyr. Jag har valt skritt och trav programmet (LD:4) just för att i galoppen vill han rusa på och när man vill sakta ner öppnar han bara munnen och kämpar emot, hahah ;) Så jag valde den enklaste.
Men till valedalepaddocken igen. Jag älskar att SSO satte dit dessa vackra träd som det typ faller löv från (?).
Det blir så vackert. Men en diss är alla taggbuskar och små träd som är vid staketet. Jag stör mig lite på dom.
 
 
Vilken är eran favoritpaddock? Jag vill gärna veta :)
Nikki Skynight
2015-01-09 @ 23:53:50
URL: http://Nikkisstarworld.blogg.se

Det är VD paddocken och GÅDS paddock. Eftersom båda paddockarna är så himla fridfulla och befinner sig i en riktigt mysig omgivning. Nära till stall och det är oftast inte många som brukar vara i dessa paddockar heller. Så man får lugn och ro när man ska rida hästarna!

Svar: Ja, dom två är riktigt mysiga :)
Jennifer Starrock




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0